
Randers FC og SPORT 24 i nyt partnerskab
11.12.2025 09:58
Nyt flerårigt samarbejde skal løfte Randers FC’s merchandise
Randers FC indleder pr. 1. januar 2026 et nyt og flerårigt strategisk samarbejde med SPORT 24, som fremover får en central rolle i udviklingen, driften og salget af klubbens officielle merchandise.
Aftalen omfatter både den fysiske butik på Cepheus Park på kampdage, en stærk tilstedeværelse i SPORT 24 i Randers Storcenter og online.
- Vi ønsker at skabe et endnu stærkere fundament for vores merchandise-forretning, så vores fans oplever høj kvalitet, bredt udvalg og stor tilgængelighed – uanset om de handler på stadion, i butik eller online. SPORT 24 har stor erfaring med merchandise, og deres kompetencer inden for området gør dem til en oplagt partner for Randers FC, hvilket en længere dialog også har overbevist os om. Vi ser et markant udviklingspotentiale i dette nye setup, fortæller Jesper Hansen der er drifts- og udviklingschef i Randers FC.
Som en del af samarbejdet overtager SPORT 24 driften af Randers FC’s online shop, der flyttes over på SPORT 24’s platform for at sikre fansene en moderne og brugervenlig købsoplevelse.
Der bliver desuden rig lejlighed for fansene til at mærke samarbejdets aftryk allerede i foråret. Her lanceres både en ny udebanetrøje samt en særlig jubilæumstrøje, der markerer 20-året for Randers FC’s pokaltriumf i 2006. Jubilæumstrøjen vil samtidig fungere som klubbens nye tredje trøje.
Hos SPORT 24 glæder man sig til at bringe sine erfaringer i spil og være med til at løfte Randers FC’s merchandise til næste niveau.
- Vi er stolte af at have indgået et samarbejde med Randers FC – et samarbejde, hvor vi får mulighed for at præsentere alle Randers FC-fans for merchandise både online, på stadion og i vores fysiske butikker. Vi har gode erfaringer med lignende aftaler i andre Superligaklubber og har ambitioner om at skabe en stærk og attraktiv merchandise-forretning, som fansene virkelig kan mærke. Vi ser frem til samarbejdet og til at bidrage til et lyseblåt stadion, fortæller Thomas B. Sørensen, CSO for SPORT 24.
Begge parter ser frem til det nye samarbejde, hvor vi er fælles om ambitionen om at skabe en endnu stærkere oplevelser for fansene – både på Cepheus Park Randers, i butikkerne og online.